joi, 25 iulie 2013

" Dumnezeu a fost ucis de Occident, VREAU SĂ MĂ ÎNTORC ACASĂ! " ...sau NU!




M-ați făcut curios toți care ați facut viral articolul domnișoarei studente plecată la Londra care afirmă cu tărie că “Dumnezeu a fost ucis de Occident, VREAU SĂ MĂ ÎNTORC ACASĂ!”
L-am citit!
Tot!
Și-am tras niște concluzii...

Mi-ar plăcea, dac-ar putea cineva să-i transmită  domnișoarei că Dumnezeu n-a murit!
Cel puțin nu încă!
Din fericire, încă
nu o obligă nimeni să-și însușească valorile decadente ale societății vestice;
Nu o obligă nimeni să îmbrățișeze homosexualitatea ca fiind O.K., sau să nu spună istoria cum a fost de dragul de a nu jigni sentimentele unor sensibili.
Nu-i cere nimeni să renunțe la feminitatea ei și să fie pasionată de o carieră profesională în detrimentul uneia de mamă iubitoare și soție.
Cel puțin nu într-o țară democrată!

Câți dintre cei care subscriu la judecata ei, i-au citit rândurile pe un smartphone, phablet, MacBook sau Laptop?
Câți dintre voi aveți DSLR-uri pentru pozele de familie, rame foto digitale, conduceți mașini străineze că-s mai bune și mâncați orez de import că-i mai sănătos și poate și ECO?

Occidentul are o mulțime de rele, de acord!

Însă :
Cine te pune să le înveți și să le aplici în viața ta?
Cine te pune să îmbrățișezi filosofia păgână?

Rămâi creștin/ă !
Iubește-ți țara!
Bucură-te când România bate Franța la fotbal!
Învață să apreciezi ce-i bun și fii selectiv!
Și înainte să devii critic cu alții, să spui cum e "Rom Ei nia - Land of choice" și plină de sublim, gândește-te bine cât de des folosești invențiile și particularitățile vesticilor!

Nu știi să apreciezi nivelul de educație din occident?
Întoarce-te la cel corupt, șpăgăgist și parandărătist din țărișoara-ți natală.
Speră și visează să ai un laborator de informatică de top, competent și echipat; visează, că de văzut prea curând n-o să vezi, o țară ca afară.
Invață medicină cu material didactic retro, plecând de la premiza că tu NU vei lua șpagă "EVĂR", pentru ca în câțiva ani - și aici sunt mărinimos, să începi să iei și tu șpăgi pentru scutece la copil, lapte praf și alte de-alea; salariul de medic pur și simplu nu-ți ajunge și pentru scutece la copil.

Nu mai căuta articole pe google în engleză și nu mai folosi wikipedia - majoritatea articolelor sunt inspirate din articole in limba engleză.
Și lista poate continua...


Sunt dezamăgit de visătoarea care a ajuns la studii în Londra...

N-a învățat esențialul în viața asta : când viața îți dă lămâi, faci limonada*, nu te plângi!
* hai, spune-mi cât de kitsch-os sunt pentru replica asta, simte-te bine :))

Dumnezeu n-a fost ucis de Occident! A fost ucis de indivizi de pretutindeni.
Demult...
Și ce-i amuzant e că istoria se repetă.
Și astăzi, ca și în urmă cu două mii de ani, majoritatea strigă: "Răstignește-L" !
Și din fericire, încă, majoritatea nu sunt toți!

Semnat : un patriot prostit!
Pe față!


PS: Eu nu m-am întors, dimpotrivă am plecat cât am văzut cu ochii. Și asta pentru că niște tâlhari de visuri mi-au luat tot; până și dreptul la vis!

Trăiesc o viață de fugar, in occident și dacă trag linie, nu știu ce-i mai bine : să fii urât de ai tăi, la tine în țară, sau de străini - la ei...

Și până mă decid, trăiesc cu impresia că măcar aerul, pare "mai curat" aici.

Nu vă cere nimeni dragilor să luați occidentul la pachet!
Apreciați în schimb valorile lui, fără să-l denigrați.
Fiți selectivi!
Gândiți, nu costă, nici nu doare...
Încă!

Mulțumesc ;)

3 comentarii:

  1. Excelent! sunt de acord cu tine 100%!
    Am plecat dintr-o Romanie care m-a platit cu 600 de lei pentru munca de educatoare, dupa multi ani de scoala...:(
    In Ro, n-am insemnat nimic! Nu am dupa ce sa plang. Dumnezeu e cu mine sau cu fata aia, daca vrem. Nu este intr-o anume tara; dar gandirea ei e naiva, fiind trimisa la studii de parinti e normal (sau nu?) sa nu inteleaga ce se intampla in Ro. Probabil nu a trait niciodata din propriul ei salariu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda, daca tot ti a dat share Adi, achiesez la cele spuse de tine, Sorine, cu toate ca eu as mai schimba cate ceva pe ici, pe colo pentru a creste valoarea artistica...Uite iti spun o povestioara, pentru ca am fost in perioada liceului pasionat de istorie, mai ales de cele 2 razboaie mari... Dupa ce au pus comunistii mana pe putere la 6 martie 1945 , inlaturand apoi si ultima baricada in 1947, regele Mihai, o duzina de generali de armata au reusit sa paraseasca tara , iar cand prizonierii de razboi, militari romani au fost eliberati de armatele vestice, acestia au reusit sa i coopteze si astfel timp de aproape 20 de ani au existat 2 armate romane: cea comunista din interiorul tarii si cea din exterior ( a doua fiind formata din ofiteri de cariera si militari profesionisti instruiti in scoli militare pe vremea lui Carol al 2 lea si e de prisos sa comparam valoarea celor doua din punct de vedere al IQ-ului general, profesional, moral si a capacitatii de lupta). De multe ori am impresia ca ciclul istoric s a repetat la o scara mai mare cu intreg poporul roman, acum existand de fapt 2 Romanii: cea din interiorul granitelor care refuza sa se schimbe si nu mai reuseste nici macar sa ia o nota de trecere la BAC si cea din exterior, care tanjeste dupa o Romanie care nu mai exista demult. Asta ti-am spus-o asa, ca o parere...

    RăspundețiȘtergere