marți, 24 ianuarie 2012

Recuperare...

Salutare tuturor care mai intrati din cand in cand pe-aici!
Am observat cu uimire (placuta) ca in ciuda faptului ca nu am mai actualizat blogul de ceva vreme am vizitatori-atat 'de-ai casei' cat si oameni care ajung aici pentru prima data.
Am sa public un grafic cu niste statistici cat de curand...
Sincer,imi e mai comod sa-mi actualizez pagina de feisbuc dar din respect pentru tine care ti-ai facut timp sa dai niste click-uri si sa apesi niste taste ca s-ajungi la aceasta adresa o sa incerc sa te tin la curent cu ce-am mai facut in materie de poze.
Asadar,daca nu te-ai "abonat" la pagina mea de 'artist' de pe feisbuc (inca poti sa o faci ;) ) - Sorin Horvath wannabe' Photographer , iata actualizarile lipsa : - o nunta : Dana&Liviu(de care ne vom ocupa in acest post) si trei sesiuni foto(post-ul urmator).
Printre altele mai am 2 sesiuni in pregatire...dar asta deja e destul de departe ca timp :))
Cateva cuvinte despre ce-o sa vezi astazi - nunta Danei si a lui Liviu:
Toti cei care o cunosc pe Dana...nu pot sa spuna decat cuvinte frumoase despre ea;este o femeie deosebita,vesela,harnica,foarte buna bucatareasa(face numai gustoşenii)...are o scumpete de fata - pe care o cheama Andra* si sigur ai vazut-o prin poze... si lista ar putea continua pe cateva pagini bune.
*Andra e fata cu ochi frumosi,parul balai si inelat - ca o printesa din basmele copilariei.
Despre Liviu...n-as putea spune foarte multe pentru ca nu il cunosc(decat atat cat poate un om cunoaste alt om in cateva ocazii cand ne-am vazut);are un calm englezesc care mie unul imi foarte place,isi masoara cu grija cuvintele si are "ceva" ce te face sa te simti bine in preajma lui(si probabil,printre altele,asta a cucerit-o pe Dana :D).Are un zambet "smecheresc"(in sensul bun) preluat pesemne de la motanul lui cu nume impunator printre motani -Tyson.
S-au casatorit intr-o zi frumoasa de toamna.
Au fost niste miri-model din mai multe puncte de vedere : rabdare,jovialitate,zambete(chiar daca a fost o adevarata provocare sa zambeasca toata ziua :D),au ras chiar la toate poantele mele...-si asta-i destul de greu :P
Uneori,am impresia ca cei pe care-i pozez sunt ca mine si-au trecut prin asa ceva de destule ori si uit ca poate fi prima data;e bine ca ei "se prind" totusi de greseala mea si-n loc sa ma incurce,ma ajuta.
In incheiere, vreau sa le multumesc Danei si lui Liviu pentru ca au fost niste zambete vesele cu Z mare si cu V mare!
A fost o placere sa fiu alaturi de voi in acea zi! ;)
Un set de multumiri speciale trebuie sa i le adresez Andrei care a fost cat doi asistenti la un loc; multumesc pentru rabdare,pentru critici,pentru observatii,si mai ales pentru aprecieri!
Sper ca v-a(m) placut!;)

Iar tie,care-ai ajuns pana aici cu cititul...'priveala placuta'!



















2 comentarii:

  1. Nene Horvath azi kiar m-ai facut sa zambesc cu postul tau ....te-ai specializat in ale scrisului ..iar de poze ce sa mai zic ...super !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Moaaa, ce descriere mi-ai facut si eu abia acum vad :)
    Multumim pentru tot Sorin.

    RăspundețiȘtergere