marți, 5 octombrie 2010

Cadou de ziua Mea!

Cu diverse ocazii lumea te imbie-care mai de care mai sugubat sa dai click.Pe-aici, pe colo...sa ajuti pe nu-stiu-cine sa castige nu-stiu-ce...Fiecare cum poate,si cum stie!
Citeam un mini-articol pe yahoo news in urma cu ceva vreme cum ca-din greseala- o canadianca(daca-i gresesc nationalitatea,iarta-ma) a creat  pe facebook un eveniment pe care a uitat sa-l treaca privat si uite-asa a ajuns sa stranga vreo 20.000 de invitati virtuali la petrecerea ei pana ce Fb s-a autosesizat si a trecut-o pe privat(invitatia).
Planul e simplu:peste exact o saptamana e ziua mea.De nastere!Intamplator e si Ziua Nationala a Spaniei...si alte cateva chestii-nerelevante sau semnificative de altfel:D
M-am gandit sa devenim(io si cu tine) celebri si noi-nu doar canadienii,sau americanii sau....
mai stiu-io-ce-natie;asa ca am sa fac un eveniment intitulat "Ziua mea!De nastere!" si am sa-l las pe facebook exact o saptamana-sper sa se poata  inscrie la el atat prietenii mei cat si prietenii prietenilor mei si prietenii prietenilor prietenilor mei fara sa trebuiasca sa dea "Add as a friend".
Te invit,chiar te provoc sa vedem cati invitati reusim sa strangem la petrecerea mea virtuala!
Daca punem de-o adunare,mancam si tort!Nu-i musai sa vii cu cadou!Important e sa vii!Si-atat!

PS:Nu incerc sa devin celebru(Sunt deja-la mine in camera,ce-i drept,dar SUNT:)) )
Nu promovez spam-ul!Daca vrei sa fii sigur ca eu am scris acest "articol" iti spun:'io l-am scris'!
Incerc(mascat) sa te pun pe ganduri in legatura cu click-urile pe care le dai si locurile pe unde le dai(asta-i varianta mea "subtila",mai subtil de atat nu pot fi)
Si nu in ultimul rand-mi se pare amuzanta chestia si cum ma consider un tip amuzant...sper sa fie Fun!
Hai sa vedem ce iese!

post PS:am pus si-o poza cu sarbatoritul-ca sa nu intrerupem asa grosolan seria de "portrete"!
(later edit: Foto: Ionut Raca, Editare: Sorin Horvath)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu