miercuri, 13 octombrie 2010

27

Mi-a venit o idee:sa caut chestii interesante despre acest numar 27 -varsta pe care tocmai am implinit-o.
Si uite ce-am gasit(le pun intr-o ordine aleatorie):
-W.Amadeus Mozart s-a nascut pe 27 ianuarie 1756 si a compus 27 de concerte pentru pian si orchestra;
-numarul total de litere in alfabetul ebraic(22 de litere,plus 5 care au o forma diferita daca apar ultimele intr-un cuvant);
-numarul curent de amendamente pe care il are Constitutia Statelor Unite;
-prefixul pentru Africa de Sud;
-numarul de detinut al lui Abbé Faria in cartea Contele de Monte Cristo;
-ziua de nastere a Google e 27/9/1998;
-Uniunea Europeana are 27 de state membre;
-Noul Testament are 27 de carti;
-la snooker bilele colorate au un total de 27 de puncte;
-suma numerelor cuprinse intre 2 si 7(inclusiv) este 27;
-27 e un cub perfect(3x3x3);
-2 si 7 sunt al 28-lea,respectiv al 29-lea numar din pi(3.141592653589793238462643383279...);
-Clubul celor 27-un "club" de muzicieni celebri care au murit la varsta de 27 de ani,printre care: Janis Joplin,Jimi Hendrix,Jim Morrison,Kurt Cobain...(asta a fost creepy:)) );
-planeta Uranus are 27 de luni(necalendaristice:P);
-numarul atomic al Cobaltului,...si multe altele:D
(sursa:wiki&the rest of the internet:P)
Si ca tot am vorbit de numere-cateva curiozitati despre 12 octombrie:
-539 i.e.n.Cyrus(cel mare,persanul) cucereste Babylonul;
-in 1773 se deschide in Virginia primul sanatoriu American;
-Columb ajunge in Bahamas crezand ca a ajuns in Asia de Est;
-1810 primul Oktoberfest:cetatenii din Munchen sunt invitati la celebrarea casatoriei printului mostenitor al coroanei Ludwig de Bavaria cu printesa Therese von Sachsen-Hildburghausen;
-prima deportare de evrei austrieci in Polonia;
-in 1999 se naste omul cu numarul sase miliarde:));
-2009 Coreea de Nord trage(in scopuri de testare) cinci rachete cu raza medie de actiune in Marea Japoniei :)));

Asta a fost intalnirea de astazi cu cifrele!Daca ti-a placut,daca nu ti-a placut,daca ai ceva de adaugat,de comentat,sau de corectat-simte-te liber sa o faci(cum am mai spus-intr-o maniera politicoasa si cu bun-simt;) ).
Pana la o noua postare,ramai cu bine si...spor in toate!
Eu

Un comentariu:

  1. am incercat sa urmaresc pana la final ....dar m-am pierdut pe la mijloooc :p
    oricum ,intersanta chestie :p

    RăspundețiȘtergere