miercuri, 1 decembrie 2010

Gata de Nunta!

A trecut mai mult decat prevazusem initial,dar in cele din urma,iata si nuntile promise!
Din capul locului vreau sa mentionez ca pentru mine fotografia de nunta este una dintre cele mai grele tipuri de fotografie(nu ca celelalte tipuri ar fi mai usoare...) din cel putin cateva motive:
-trebuie sa iti alegi bine sincronizarea cu zambetul mirilor;
-trebuie sa reusesti sa ii convingi pe toti cei care vor aparea in imagine ca de buna lor dispozitie depinde succesul sau esecul capturarii acelei imagini;
-trebuie sa ai echipamentul mereu pregatit precum si privirea agera,de vultur;
-trebuie sa fii sigur ca stii ce faci,pentru ca de obicei,nu primesti o a doua sansa;
...si ca sa rezum cele de mai sus, trebuie sa fii omul potrivit,la locul potrivit,in momentul potrivit...si totul trebuie sa mearga struna.
Tocmai din acest motiv nu ma hazardez sa-mi insusesc eticheta de "pozar de nunti"!
Am un respect deosebit pentru cei care stiu ce fac si munca lor dovedeste ca sunt intr-adevar Fotografi de Nunta.Poti fi de acord sau nu,spunand ca traim in epoca digitala unde oricine poate fi posesor de DSLR,Marele Internet sta la dispozitia oricui si astfel poti sa te documentezi si sa fii si tu in stare de asa ceva.
Am vazut prea multe nunti la care "pozarii" faceau poze cu aparate semi-profesionale cu obiectivele din kit(ex:canon ef 18-55,17-85...) si blitzul incorporat al aparatului;am vazut si nunti la care cel care filma era si fotograf-tinea camera foto intr-o mana si cea video in alta,asa ca da-mi voie sa fiu rezervat cand numesc pe cineva "fotograf de nunta".
Ce-o sa vezi mai jos,intra deci in categorie "poze de la nunti".
Vreau din nou sa le multumesc celor care-au avut incredere in mine!
Ps:la Vali&Maria,o mare parte din imagini sunt capturate de Ionut Raca(grazie bello!);de prelucrare ma fac eu vinovat!
In ordinea aparitiei: Elvis&Mirabela, Vali&Maria, Cornel&Marinela.Vizionare placuta!

Elvis si Mirabela :













Vali si Maria: 











 
Cornel si Marinela:










5 comentarii:

  1. mii de felicitari! sunt super faine fotografiile!cum le prelucrati?ce program/e folositi?
    recent a inceput sa ma itereseze fotografia si urmaresc blogurile mai multor fotografi,printre care si dumneavostra si mi-ar placea daca mi-ati da niste sfaturi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sunshine:Multumesc de aprecieri.Nu cred ca ne cunoastem asa ca le primesc cu amandoua mainile;)
    pentru prelucrare folosesc Lightroom-cel mai mult,si uneori Photoshop...-la colaje,si alte chestii;
    Lightroom(de la Adobe)e versiunea simplificata a Photoshopului-are tot ceea ce ai nevoie pentru editarea,corectarea...retusarea unei imagini;Photoshop-ul este mai mult spre partea creativa...
    Sfatul meu: aparatul la ochi si cat mai multe poze;apoi urmeaza partea interesanta-alegerea si trierea lor;pentru asta e nevoie sa privesti cat mai multe fotografii reusite si site-uri in domeniu sunt cu toptanul.
    dau doar doua exemple: fotografie in general:
    www.1x.com
    fotografie de nunta:
    www.bysergio.ro
    spor la treaba;)
    Sorin

    RăspundețiȘtergere
  3. Am intrat din intamplare. Nu stiu cine face pozele, nu am citit nimic din ce scrie pe blog. M-am uitat doar la poze... Nu-mi plac :P Nu cred ca intereseaza pe cineva parerea mea, dar daca tot exista rubrica de comentarii spun si eu ce cred. Incadrarea este faina, culorile sunt vii, dar scenele din poze par prea regizate. Persoanele parca n-ar avea sentimente, parca ar poza pur si simplu pentru un catalog. Am vazut fotografii de nunta la care daca privesti te emotionezi... Acestea sunt prea fortate. Parerea mea.

    Scuze de deranj :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Elena:
    Multumesc pentru apreciere:culori,incadrare:P
    Ma bucur ca nu-ti plac-si asta pentru ca imi da de gandit.Ai dreptate-sunt regizate;ca majoritatea imaginilor de la o nunta;)
    Uneori(destul de des)imaginile capturate sunt din momente in care 'treaba e regizata'-adica se filmeaza,se intampla ceva anume...s.a.m.d.
    Nu stiu pe cine intereseaza parerea ta din cei care fac la fel ca tine-intra,se uita si-apoi pleaca;pe mine ma intereseaza pentru ca e un feed-back.
    Si eu am vazut fotografii cu zambete cu gura pana la urechi,cu emotii intense...care tind spre perfectiune din toate punctele de vedere...cam aia-i tinta mea si ma-ndrept intr-acolo-cu pasi marunti;)
    Asa ca,multumesc de incurajare si sfaturi!
    ps:nu-i nici un deranj :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru raspuns :) Si daca tot nu deranjez, din cand in cand imi voi mai asterne parerile pe-aici :)

    RăspundețiȘtergere