marți, 23 decembrie 2008

Magia Craciunului!

încep prin a menţiona că sunt fan Mircea Badea şi implicit "În gura presei".
alaltăieri parcă am rămas uimit de un comentariu pe care acesta din urmă l-a făcut pe post.
vorbea despre Crăciun omul şi despre cum împaratul Constantin cel Mare cândva prin secolul IV-cu aproximaţie a "unificat" data unei sarbatori pâgăne cu sarbătoarea Naşterii.
Acuma io ce să mai zic?Avea dreptate.Conform istoriei...aşa e.
primul meu post va fi subintitulat "Gândeşte singur!"
te invit dragă cititorule să citesti atent şi apoi fără grabă sa-mi dai un răspuns.
întrebare: Conform Bibliei pe care o ai tu acasă câţi magi erau? Dar păstori?
răspuns fictiv: Ştiu că te vei grăbi să-mi spui trei,dar dacă vei căuta atent în Biblie vei vedea că acolo,în doar o Evenghelie(io aşa ţin minte) scrie NIŞTE.
conlcuzie: Crede şi nu cerceta a fost zezea cu care muritorilor de rând li s-a închis gura încă din timpuri străvechi...
eu te invit să cercetezi întâi şi apoi să te întrebi ce să crezi...
te invit să fii diferit.
te invit să îţi pese.
te invit să dai doi bani.
te invit(cum zicea bunica mea) să gandeşti de două ori şi să vorbesti o dată.
te invit să îţi foloseşti libertatea pe care o ai...
să fii diferit chiar dacă eşti catalogat un "ciudat"...
te invit să fii aşa cum ai fost făcut... LIBER!
PS: e ultima dată când scriu cu diacritice...îmi ia prea mult timp.
PPS: dacă te întrebi de ce mai sus era un titlu ce zicea "Magia Craciunului" am să te las să-ţi dai singur seama cine e iluzionistul care ţi-a servit numărul de magie...
revin,
deocamdată...publicitate.

Un comentariu: